My Blog List

ေရးခဲ႕ျပီးသမွ်ေတြ

Life

The adventure of life is to learn.
The purpose of life is to grow.
The nature of life is to change.
The challenge of life is to overcome.
The essence of life is to care.
The opportunity of life is to serve.
The secret of life is to dare.
The spice of life is to befriend.
The beauty of life is to give.
The joy of life is to love.

~William Arthur Ward

ကူးလူးယွက္သြယ္..

ေဝဖန္ အႀကံေပးခ်င္တာေလးေတြ ရွိရင္..

alwanpyay.ppt@gmail.com

ကို ဆက္သြယ္ ေပးပို႕လို႕ ရပါတယ္ရွင္..။
ေက်းဇူးတင္ ခင္မင္စြာ ႀကိဳဆိုလွ်က္ပါေနာ္။


လာလည္တာ ေက်းဇူးေနာ္..

ေကာင္းေသာေန ့ပါ..
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..



ခင္မင္မွဳ ေျခရာေလးမ်ား...

ျမန္မာ စံေတာ္ခ်ိန္

Followers

To Download Zaw Gyi Font

Powered by Blogger.
Wednesday, September 17, 2014

ႏွလံုးသားထဲက ေနရာ






ေနရာေလးတစ္ခု.. ထိုေနရာေလးကို စတင္ ေရာက္ရွိခ်ိန္က သြားလာရ ခက္ခဲလြန္းသည္ဟု ညည္းညဴမိေသာ္လည္း ဒီေနရာက သမိုင္းဝင္ေနရာ စာေရးဆရာႀကီး တစ္ဦး ဒီေနရာမွာ အျမဲစာလာေရးတာဟု ေျပာႀကသည္။ ထိုေနရာသည္ ကၽြန္မ ထိုစဥ္က သြားေလ႕သြားထ သိပ္မရွိေသာ ေနရာ တစ္ခုျဖစ္ေသာ ရုပ္ရွင္ရံု ႏွင္႕ ကပ္လ်က္ရွိျပီး အေရွ႕တြင္ ကားဂိတ္၊ အနည္းငယ္မွ် လွမ္းေမွ်ာ္ႀကည္႕လွ်င္ ကုန္းေက်ာ္ တံတားတစ္ခု ရွိသည္။ ကားဂိတ္၏ အေရွ႕တြင္ေတာ႕ ခရစၥယာန္ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္း တစ္ခုရွိသည္။ ထိုေနရာ၏ ေဘးတြင္ လမ္းေဘးေစ်းသည္… ကၽြန္မ အခင္မင္ခဲ႕ဆံုး အခုေတာ႕ ဘယ္ေရာက္ေနမွန္း မသိသည္႕ ပလာတာေရာင္းျပီး သားေတြကို ႏိုင္ငံျခား ပို႕ဖို႕ ႀကံစည္ေနသည္႕ ပလာတာသည္ႀကီး အပါအဝင္ လမ္းေဘးေစ်းသည္မ်ား ရွိသည္႕ မက်ည္းမက်ယ္ လမ္းငယ္ ကေလးရွိသည္။ ထိုလမ္းကေလးကို ေက်ာ္လိုက္လ်င္ ထိုေနရာႏွင္႕ အျပိဳင္ ေခတ္မွီ ဟိုတယ္ႀကီး တစ္လံုး ရွိသည္။ ထိုေနရာသည္ ႏိုင္ငံတစ္ခု၏ အႀကီးအမွဴးး ( ထိုစဥ္က ကၽြန္မတို႕ ႏိုင္ငံတြင္ေတာ႕ မရွိခဲ႕ေသး ေသာ္လည္း ယခုေတာ႕ ရွိေနျပီျဖစ္သည္႕ ) ဂုဏ္ျဒပ္နာမ တစ္ခုကို အစြဲျပဳ ေခၚတြင္သည္။

ကၽြန္မ ဘဝ အေျပာင္းအလဲ မ်ားစြာကို ယူေဆာင္လာေသာ ေနရာကေလး တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ အလုပ္လုပ္ေနသည္႕ ရံုးကို ထိုေနရာသို႕ ေျပာင္းမည္ ဆိုတုန္းက ကၽြန္မ သိပ္မေပ်ာ္ပါ။ အိမ္ႏွင္႕ ေနာက္ထပ္ လမ္းတစ္ဆ ပိုေဝးသြားေသာေႀကာင္႕ပင္။ ဟိုတယ္အေဆာက္အဦတစ္ခု၏ အေပၚဟု ဆိုေသာ္လည္း အေနာက္ဘက္ကို ထပ္သြားရေသာေႀကာင္႕ သရဲေႀကာက္တတ္လြန္းေသာ ကၽြန္မ အဖို႕၊ ညအထိ ရံုးမွာ အလုပ္လုပ္တတ္ေသာ ကၽြန္မအဖို႕ တစ္မ်ိဳးခက္သည္ဟု အစကေတြးမိသည္။ ေနာက္ေတာ႕.. ထိုေနရာသည္ ကၽြန္မတို႕ ရံုးအျပင္ ေနာက္ထပ္ ေက်ာင္းဆိုေသာ နာမဝိေသသန တစ္ခု တိုးလာေသာအခါ သာယာဖြယ္ လူစည္ကားေသာ အရပ္ ျဖစ္လာခဲ႕သည္။ ထိုေနရာ စည္ကားလာသည္ႏွင္႕ အမွ် အတက္အက်မရွိ တည္ျငိမ္ေသာ ကၽြန္မ ဘဝသည္လည္း လွဳပ္ရွားလာခဲ႕သည္။ အမွန္ေတာ႕ ကၽြန္မ ဘဝ ထိုအခ်ိန္ကမွ စတာ ျဖစ္ပါလိမ္႕မည္။ ကၽြန္မ ဦးေႏွာက္ေရာ ႏွလံုးသားကိုပါ လွဳပ္ႏွိဳးခဲ႕ေသာ ေနရာ တစ္ေနရာလည္း ျဖစ္ေသာေႀကာင္႕ ျဖစ္ပါသည္။
ဟိုတယ္ေလွကားကို ျဖတ္တက္သြားရင္ျဖင္႕ ေလွကားနဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ပန္းခ်ီျပခန္း တစ္ခု ရွိသည္။ အမွန္ေျပာရရင္ ကိုယ္႕ဘာသာ ပထမဆံုး ရင္းႏွီးခဲ႕ေသာ ပန္းခ်ီးကားမ်ားမွာ ထိုျပခန္းမွ ပန္းခ်ီမ်ားသာျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ဘာေတြ ဆြဲထားမွန္းမသိ။ ဘာေတြ ဆြဲထားမွန္း မသိလို႕လဲ စိတ္ဝင္စားတာ ျဖစ္မည္။ ရယ္စရာ ေကာင္းသည္က ကိုယ္ဘာမွန္း မသိေသာေႀကာင္႕ တစ္စိမ္႕စိမ္႕ သိလာမလား သြားႀကည္႕ ေနသည္ကို ျမင္ေသာ ကၽြန္မ ဆရာက ခင္ဗ်ား ပန္းခ်ီေတြကို ေတာ္ေတာ္ စိတ္ဝင္စားတာပဲကိုးလို႕ အေနာက္ကေန လာရပ္ျပီး မွတ္ခ်က္ခ်သည္။ ဘာမွန္းမသိလို႕ ႀကည္႕တာပါဆရာ ဆရာသိရင္ ရွင္းျပပါလားလို႕ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ႕ ေအးဗ် ဘာမွန္းမသိတာကို လစ္လ်ဴမထားပဲ ေစ႕ေစ႕စပ္စပ္ ေလ႕လာတာ ေကာင္းတာေပါ႕ဗ်ာ ဒါေပမယ္႕ ပန္းခ်ီဆိုတာ ေျပာျပလို႕ ေကာင္းတာမဟုတ္ ခံစားသူ႕ မ်က္စိအတိုင္းပဲ ေကာင္းတာဟု ဆိုသည္။ ေနာင္ေတာ႕မွ ပန္းခ်ီ သေဘာတရားေတြ နဲနဲ တီးမိေခါက္မိလာမွ ကၽြန္မ တစိမ္႕စိမ္႕ ႀကည္႕ေသာ ပန္းခ်ီကားသည္ အမ်ိဳးသားႏွင္႕ အမ်ိဳးသမီး နမ္းရွုပ္ေနေသာ Nude ပန္းခ်ီမွန္းသိလာသည္။ ဒါေပမယ္႕ အဲဒီ အခ်ိန္ကစလို႕ ပန္းခ်ီေတြကို စိတ္ဝင္စားတတ္လာခဲ႕သည္။ အႏုပညာတစ္ခု ရင္ထဲ ေရာက္လာသည္။
အရင္ရံုးမွာ တုန္းက စာႀကည္႕တိုက္ရွိသည္ ဆိုေသာ္လည္း စာအုပ္စင္မွ်သာမို႕ စာႀကည္႕တိုက္ ထိုင္ရသည္႕ အရသာကို လံုးလံုးမသိ၊ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ စာႀကည္႕တိုက္ထိုင္သည္႕ စနစ္က မရွိသေလာက္ မဟုတ္လား။  ေက်ာင္းႏွင္႕အတူ ေပၚလာေသာ စာႀကည္႕ တိုက္ကေလးသည္ ကၽြန္မအတြက္ စာေပကို ထိေတြ႕ခြင္႕ ေပးလိုက္သည္။ ဆရာ ဖတ္ခိုင္းေသာ စာအုပ္မ်ားကို နားမလည္ေသာ္လည္း သူျပန္ေမးေလ မလားဆိုျပီး စဖတ္ရင္းက လက္က မခ်ႏိုင္ျဖစ္တတ္သည္။ “သခင္သန္းထြန္း ေနာက္ဆံုး ေန႕မ်ား” ဆိုသည္႕ စာအုပ္အထူ အတြဲလိုက္ကို လက္ကမခ် မုန္းလည္းမုန္း ဆက္မဖတ္ဘဲလည္း မေနႏိုင္ႏွင္႕ ညဘက္ေတြ ဆက္တိုက္ဖတ္ျပီး မနက္ ၃ နာရီေလာက္ ဖတ္အျပီး ရင္တုန္ပန္းတုန္ႏွင္႕ အိပ္မရလို႕ ေခါင္းတစ္ေနကုန္ မူးေနာက္ေနာက္ႏွင္႕ ရံုးအတက္ေလွခါးတစ္ဝက္မွာ ရပ္ျပီး နားေနရသည္႕ ကၽြန္မကို ဆရာေတြ႕ေသာ အခါတုန္းက သူ႕ရံုးခန္းထဲ သြားအိပ္ေနခ်ည္ဟု ေျပာခဲ႕တာ အမွတ္ရဖူးသည္။ ဦးေႏွာက္သည္ စာဖတ္ျခင္းေႀကာင္႕ အနည္းငယ္ ဖြ႕ံျဖိဳ းလာသည္။
ထိုေက်ာင္းေလး၏ စာသင္ခန္းမွ သင္ခန္းစာမ်ားသည္ အစက ဘာေျပာေနမွန္းကို မသိ၊ မသိလို႕ က်ိဳးစား နားေထာင္ရင္း ထပ္သိခ်င္လာသည္ ဒီလိုႏွင္႕ လူေတြရဲ႕ ဘဝေတြ အေႀကာင္း စိတ္ဝင္စားတတ္ေသာ ကၽြန္မ စိတ္ဝင္စားမွဳႏွင္႕ ကိုက္ညီေသာ ဘာသာရပ္ကို ပညာေရးတြင္ ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိလာသည္။ ကၽြန္မတို႕ ျဖတ္သန္းလာခဲ႕ေသာ အဖိႏွိပ္ခံ ေခတ္၏ ထိုးႏွက္မွဳေႀကာင္႕ ငံုလ်ိဳး ေပ်ာက္ကြယ္ခဲ႕ရေသာ မိမိ သင္ယူခ်င္တာ ဘာလဲ ဆိုတာကို ရွာေဖြျပီး သင္ယူခြင္႕ရႏိုင္မွဳ ဆိုတာကို လမ္းျပေပးခဲ႕သည္။ ေနာက္ျပီး ကိုယ္ေနထိုင္ရာ တိုင္းျပည္အတြက္ လူမ်ိဳးအတြက္ ကိုယ္႕မွာ တာဝန္ရွိသလို စြမ္းအားလည္း ရွိတဲ႕ အေႀကာင္း ေတြးျမင္မိလာေအာင္ မ်က္ေစ႕ဖြင္႕ေပးႏိုင္ခဲ႕သည္။ ေခတ္၏ လစ္ဟာလိုအပ္ေနသည္႕ ကြက္လပ္ကို ေက်ာင္းကေလးက ျဖည္႕ေပးခဲ႕သည္။ 
ထိုေက်ာင္းကေလးမွ ေမာင္ႏွမနည္းပါးေသာ ကၽြန္မ အတြက္ ညီအစ္မ၊ေမာင္ႏွမမ်ားကိုပါ ေပးသည္။ လူမွဳဘဝေတြကို စနစ္တက်ေလ႕လာေသာ လူမွဳေရး သိပၸံဘာသာရပ္။ ထိုဘာသာရပ္သည္ ကၽြန္မ အမွန္တကယ္ စိတ္ဝင္စားေသာ ဘာသာရပ္ဆိုတာ ကၽြန္မ သိလာခဲ႕သလို ထိုဘာသာရပ္ကို ႏိုင္ငံရပ္ျခား ေဒသ ၊ ကၽြန္မ ဘဝမွာ ကိုယ္႕ႏိုင္ငံျပီးလွ်င္ ဒုတိယ အခင္တြယ္ဆံုးျမိဳ႕ကေလး ဆီသို႕ စာသင္သြားျပီး ျပန္လာေတာ႕ ထိုေက်ာင္းကေလးဆီ ကၽြန္မ ျပန္ေရာက္လာခဲ႕သည္။ ျပန္လည္ ေဝမွ်ဖို႕ ထိုေက်ာင္းကေလးသို႕ တပည္႕မွ ဆရာမေပါက္စ ဘဝျဖင္႕ ျပန္ေရာက္လာရခ်ိန္တြင္ ခံစားခ်က္ အသစ္တို႕ကို ေပးသည္။ 
ပထမဆံုး စာသင္ရသည္႕ ေန႕တြင္ အိပ္ေရးပ်က္ခံ စာဖတ္ထားေသာ ကၽြန္မကို ကၽြဲရိုင္းတစ္ပူးႏွင္႕ ေစာင္႕ေနျပီး ေအးစက္ေနေသာ ကၽြန္မ လက္ဖ်ားမ်ားကို ဆုတ္ကိုင္ျပီး အားေပးခဲ႕ေသာ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းသည္ ေသြးမေတာ္သားမစပ္ေသာ ကၽြန္မ၏ ထာဝရ ေသြးေသာက္ေမာင္ႏွမ ျဖစ္လာသည္။ ထပ္မံျပီး ျမန္မာျပည္အႏွံ႕ေခ်ဆန္႕ခြင္႕ရဖို႕ အခြင္႕အေရးပါ ေက်ာင္းမွ ေပးလာသည္။ ဘဝတြင္ အႏွစ္သက္ဆံုး အလုပ္မ်ားသည္ စာဖတ္ျခင္း၊ ဓါတ္ပံုရိုက္ျခင္း၊ ခရီးသြားျခင္း၊ ကိုယ္သိသမွ် မွ်ေဝရင္း ျပန္လည္သင္ယူျခင္းမ်ား၊ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာႏွင္႕ ခင္မင္မွဳကို မွ်ေဝခံစားရျခင္းမ်ား ျဖစ္သည္ ဆိုသည္မ်ားကို ခံစားသိရွိရသည္။ ခရီးဘယ္ေလာက္ပဲ ေဝးေဝး ေက်ာင္းကေလးဆီကို ျပန္လာရသည္႕ ခံစားခ်က္ႏွင္႕ ေက်ာင္းေပ်ာ္မ်ားႏွင္႕ အတူ ေပ်ာ္ရႊင္ရေသာ ခံစားခ်က္၊ ေက်ာင္းဆင္းပြဲတိုင္း မိသားစုဝင္ေတြ တိုးလာေသာ ခံစားခ်က္မ်ားသည္ ရင္ႏွင္႕အမွ်။ ဒီလိုႏွင္႕ ေက်ာင္းေလးႏွင္႕ ကၽြန္မ တစ္ဦးကို တစ္ဦး ဖန္ဆင္းခဲ႕ႀကသည္။
 ေက်ာင္းေလး၏ အရွင္သခင္ ကၽြန္မ ဆရာဆံုးသြားသည္႕ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ေက်ာင္းေလးသည္ ေအးစက္စက္ ျဖစ္လာသည္။ ေက်ာင္းေလး၏ ဝိဥာဥ္ အျခား ခႏၵာတစ္ခုသို႕ ေျပာင္းခ်ိန္တြင္ ေရႀကည္ရာ ျမက္ႏုရာ ကၽြန္မတို႕ ဘဝမ်ားသည္လည္း ေက်ာင္းေလးႏွင္႕ ေဝးလိုက္နီးလိုက္။
ေနရာတစ္ေနရာသည္ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္း ျဖစ္လာေသာအခါ အဖိုးတန္လွသည္။ လူေတြရဲ႕ ဘဝမ်ားစြာကို လွပအသက္ဝင္လာေအာင္ ဖန္တီးေပးႏိုင္သည္။ ကမၻာေပၚမွာ အလွပဆံုး ေနရာမ်ားသည္ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား ျဖစ္ေသာ္လည္း ေက်ာင္းတိုင္းကေတာ႕ မလွပပါ။ အလွပဆံုး ေက်ာင္းတစ္ခုကို ဖန္ဆင္းႏိုင္ဖို႕ဟာ ကၽြန္မဘဝရဲ႕ ေနာက္ဆံုး အိပ္မက္ပဲ ဆိုတာ ကၽြန္မ သိလာခဲ႕ပါသည္။ ေက်ာင္းကေလး တစ္ေက်ာင္းေႀကာင္႕ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားထဲမွာ ေက်ာင္းကေလးတစ္ေက်ာင္း ထပ္မံေမြးဖြားလာခဲ႕သည္။ ကၽြန္မ ဆရာဖန္တီးခဲ႕ေသာ ေက်ာင္းႏွင္႕ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားထဲက ေက်ာင္းသည္ ပံုစံခ်င္း ကြဲျပားမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း တစ္ေန႕ေတာ႕ ကၽြန္မ အိမ္မက္ အသက္ဝင္လာပါဦးမည္။ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားထဲသို႕ ေရာက္ရွိလာေသာ ေက်ာင္းကေလးႏွင္႕ ကၽြန္မ ႏွလံုးသားမွ ေမြးဖြားလာေသာ ေက်ာင္းကေလး ႏွစ္စလံုး ႏွလံုးသားႏွင္႕ ဦးေႏွာက္မ်ားကို အခ်ိဳးညီညီ အသက္ဝင္ေစမွဳကို ဖန္တီးေပးႏိုင္သည္႕ လွပသည္႕ ေက်ာင္းမ်ား ျဖစ္မည္ ဆိုတာကိုေတာ႕ ကၽြန္မ အာမခံႏိုင္ပါသည္။

0 comments: