My Blog List

ေရးခဲ႕ျပီးသမွ်ေတြ

Life

The adventure of life is to learn.
The purpose of life is to grow.
The nature of life is to change.
The challenge of life is to overcome.
The essence of life is to care.
The opportunity of life is to serve.
The secret of life is to dare.
The spice of life is to befriend.
The beauty of life is to give.
The joy of life is to love.

~William Arthur Ward

ကူးလူးယွက္သြယ္..

ေဝဖန္ အႀကံေပးခ်င္တာေလးေတြ ရွိရင္..

alwanpyay.ppt@gmail.com

ကို ဆက္သြယ္ ေပးပို႕လို႕ ရပါတယ္ရွင္..။
ေက်းဇူးတင္ ခင္မင္စြာ ႀကိဳဆိုလွ်က္ပါေနာ္။


လာလည္တာ ေက်းဇူးေနာ္..

ေကာင္းေသာေန ့ပါ..
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..



ခင္မင္မွဳ ေျခရာေလးမ်ား...

ျမန္မာ စံေတာ္ခ်ိန္

Followers

To Download Zaw Gyi Font

Powered by Blogger.
Wednesday, October 12, 2011

သီတင္းကၽြတ္ လျပည္႕ည နဲ႕ အေတြးအပိုင္းအစမ်ား


 သီတင္းကၽြတ္လျပည္႕ညစိတ္အစဥ္က ကၽြန္မရဲ႕ မိသားစုနဲ႕ တို႕ အိမ္ကေလး ဆီသို႕ အေျပးျပန္ေရာက္သြားတယ္။ ကၽြန္မတို႕ မိသားစုနဲ႕ အိမ္ကေလး လို႕ေျပာရင္.. အိမ္ကေလးနဲ႕ အိမ္ေပၚမွာ ရွိေနမယ္႕ မိသားစုဝင္ေတြကို လြမ္းတယ္လို႕ ရိုးရိုးအဓိပၸါယ္ေကာက္လို႕ ရေပမယ္႕ တကယ္ေတာ႕ ကၽြန္မ စိတ္ထဲက အဲဒီ အတိုင္းမဟုတ္ျပန္ဘူး။ ကၽြန္မ လြမ္းတဲ႕ အိမ္ကေလးက ကၽြန္မ ငယ္ငယ္က ေနခဲ႕ရတဲ႕ အင္းစိန္က ျခံက်ယ္ႀကီး တစ္ခုထဲကအိမ္။ ကၽြန္မ လြမ္းေနတဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ မိသားစုဆိုတာက သူ႕ေမြးရပ္ေျမ ဧရာဝတီတိုင္းထဲက ဇလြန္ဆိုတဲ႕ျမိဳ႕ေလးမွာ ေဆြမ်ိဳးေတြနဲ႕အတူ ေပ်ာ္ေနမယ္႕.. ကၽြန္မရဲ႕ ေမေမနဲ႕ လျပည္႕ေန႕ဆိုရင္ ( သူ႕ေကာင္မေလးရဲ႕ တိုက္တြန္းမွဳေႀကာင္႕ ) ေမေမ႕ကို ကန္ေတာ႕ဖို႕  နယ္ကို ျပန္ေရာက္ေနေလာက္တဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ ေမာင္ေလးနဲ႕ သူ႕ေကာင္မေလးတို႕ကို ပါပဲ။ ေနာက္ျပီး ဆံုးပါးသြားတ လသာ ရွိေသးတဲ႕.. ဘယ္ေရာက္ေနမယ္မွန္း မသိတဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ ေဖေဖ။
          မိသားစုကို တျခားအခ်ိန္ေတြမွာလည္း သတိရေပမယ္႕ အခုလို သီတင္းကၽြတ္အခ်ိန္အခါမွာ ဘာလို႕ ပိုသတိရတတ္ႀကတာပါလိမ္႕.. သတိရတာထက္ လြမ္းတယ္ ဆိုရင္ ပိုမွန္ပါလိမ္႕မယ္။ ဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ ဆိုတဲ႕ အေတြးနဲ႕အတူ အရင္တုန္းက အတိတ္ဆီကို.. စိတ္အစဥ္က ျပန္ေျပးသြားေစခဲ႕ပါတယ္။
လြမ္းစရာေတြ အေႀကာင္းက ေျပာမကုန္ေလာက္ပါဘူး။ မိသားစု ဆိုတဲ႕အတိုင္းဘဝမွာ အဆိုးေတြေရာ.. အေကာင္းေတြေရာ အတူျဖတ္သန္းလာခဲ႕ရတာကိုက မိသားစုဆိုတဲ႕ အဓိပၸါယ္ကို ပိုျပည္႕ဝေစခဲ႕တာပဲ မဟုတ္လား။ တကယ္ေတာ႕ ကၽြန္မတို႕ ဘဝမွာ မိသားစုဝင္ေတြဟာ ဘဝရဲ႕ အႀကီးမားဆံုး အစိတ္အပိုင္းေတြ အျဖစ္ေနရာယူခဲ႕သူေတြပါ။ ေဖေဖဆံုးျပီးကစက ကၽြန္မမွာ မိသားစုကိစၥ၊ ေက်ာင္းကိစၥ၊ အလုပ္ကိစၥေတြနဲ႕ ေခါင္းထဲ ရွဳပ္ေထြးေနရတာအျပင္ ကၽြန္မဝမ္းနည္းတာ ျမင္ရင္ ေမေမပို ခံစားရမွာ စိုးလို႕  သည္းသည္းထန္ထန္ မငိုမိေအာင္ အားတင္းထားခဲ႕သမွ် မုန္႕ဟင္းခါးစားရင္း မုန္႕ဟင္းခါးထဲမွာ ပါလာတဲ႕ ေျမပဲဆန္ေစ႕ေလးဟာ ကၽြန္မကို စားေနရင္းမွာ ေဖေဖ႕ကို သတိရစိတ္နဲ႕ သည္းသည္းထန္ထန္ ငိုခ်ရေစခဲ႕ဖူးတယ္။ ကၽြန္မငယ္ငယ္က မနက္တိုင္း ေဖေဖ ေက်ာင္းလိုက္ပို႕ရင ္ အညာသားဆိုတဲ႕ အထမ္းသည္ဆီမွာ အတူတူမုန္႕ဟင္းခါးစားႀကတယ္။ ထူးျခားခ်က္က ဦးအညာသားရဲ႕ မုန္႕ဟင္းခါးထဲမွာ ေျမပဲဆန္အလံုးလိုက္ေလးေတြ ပါတာကို ကၽြန္မက သိပ္ႀကိဳက္တယ္။ ေဖေဖက  သူ႕ပန္းကန္ထဲမွာ ပါသမွ်ကို ကၽြန္မကို  ျပန္ထည္႕ေပးတတ္ တယ္ေလ။
မိသားစုဝင္တိုင္းမွာ ေကာင္းတဲ႕အခ်က္ေတြ ဆိုးတဲ႕ အခ်က္ေတြ ရွိတာပါပဲ။ ဒါေပမယ္႕.. အမွတ္ရစရာေလးေတြ ျပန္ေတြးရင္ေတာ႕ ေကာင္းတာေလးေတြပဲ ေပၚတယ္။ ခ်စ္တဲ႕ စိတ္နဲ႕ အဆိုးေတြကို ေမ႕ျပစ္ႏိုင္တာပဲ ထင္ပါရဲ႕..
          ေမာင္ေလးနဲ႕ ကၽြန္မက ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ပဲ အသက္ကြာတာမို႕ တကယ္႕ ေဆာ႕ေဖာ္ ကစားဖက္ စစ္စစ္ေတြ။ ငယ္ငယ္ကတည္းက ေမာင္ႏွမလို အျပင္ သူငယ္ခ်င္းလိုပဲ သူက ကၽြန္မကို နင္နဲ႕ငါနဲ႕ပဲ စကားေျပာသလို အခုႀကီးလာေတာ႕လည္း သူ႕ထက္ အရပ္ပုျပီး အေကာင္ေသးလို႕ မသိတဲ႕ သူေတြက ေမးရင္ ညီမေလးလို႕ ေျဖတတ္ေသးပါတယ္။
 
သီတင္းကၽြတ္၊ တန္ေဆာင္တိုင္ လျပည္႕ည လိုမ်ိဳးဆိုရင္ သူနဲ႕ ကၽြန္မ ျခံထဲမွာ ဆင္းျပီး ဗန္ဒါ(ဗာဒံ) ရြက္ကေလးေတြနဲ႕ မီးခြက္ပံုေလးေတြလုပ္ အလယ္မွာ ဖေယာင္းတိုင္ ထြန္းျပီး ျခံထဲက လမ္းေလးေတြကို အလွဆင္ရင္း ကစားႀကတယ္။  
ကၽြန္မ၊ ေမာင္ေလးရယ္၊ ဝမ္းကြဲ ညီမေလးရယ္ အျပင္ တျခား သူငယ္ခ်င္းေတြ ကလည္း ျခံက်ယ္တဲ႕ ကၽြန္မတို႕နဲ႕လာ ကစားႀကတယ္။ အားလံုးစားဖို႕ အေမက ႀကာဇံေႀကာ္ မဟုတ္ရင္ ေခါက္ဆြဲေႀကာ္ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေတာ႕ လုပ္ေပးတာ ခ်ည္းပါပဲ။ အေဖက ကၽြန္မတို႕ ေမာင္ႏွမကစားဖို႕အတြက္ လက္တြန္းမီးပံုးလွလွေလးေတြ အျမဲဝယ္လာေပးတယ္။ ယုန္ရုပ္ကေလးေတြ။ ဘဲရုပ္ကေလးေတြနဲ႕ ေရာင္စံုမီးပံုေလးေတြ။ ေမာင္ေလးက သူႀကိဳက္တာယူျပီးမွ ကၽြန္မကို ေပးတတ္တယ္။ ကၽြန္မကလည္း ကိုယ္လိုခ်င္တာ မရရင္ အာျပဲနဲ႕ ေအာ္ျပီ အဲလိုဆုိရင္ အေမက မိန္းကေလးက ဒီအေရာင္ေလးနဲ႕ လွတာ ဘာညာနဲ႕ ကၽြန္မကို အျမဲ လွည္႕ေျပာျပီး သူ႕သားကိုေတာ႕ ႀကိဳက္တာယူေစခဲ႕တာခ်ည္းပဲ။ အဲဒီႀကရင္ အေဖက မင္းတို႕ သားအမိကေတာ႕ကြာ.. ဆိုျပီး အေမမ်က္ႏွာလိုက္တာကို မေက်မခ်မ္းျပန္ေျပာတတ္ေပမယ္႕ .. အသံတိတ္သြားဖို႕က အဓိကဆိုေတာ႕ ဆက္ေတာ႕ မေျပာေတာ႕ဘူး။
သီတင္းကၽြတ္ဆိုရင္ အေမက အေဖ႕ကို သူဝယ္ထားတဲ႕ အေဖ႕အတြက္ ပစၥည္းတစ္ခုခုနဲ႕ ကန္ေတာ႕တတ္သလို ကၽြန္မတို႕ကိုလည္း သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ကို ကန္ေတာ႕ခိုင္းတယ္။ အဲလို ညေတြဆိုရင္ ရန္ကုန္မွာ အမ်ိဳးမ်ားမ်ား သိပ္မရွိလွေပမယ္႕။ ကၽြန္မဦးေလးအငယ္နဲ႕ အေဖ႕အစ္ကို တို႕ မိသားစုေတြက ကၽြန္မတို႕ဆီကို လာလည္ေလ႕ရွိတာ မွတ္မိေနတယ္။ အဲဒီႀကရင္ ဦးေလးေတြကို ကၽြန္မတို႕ ကန္ေတာ႕ဖို႕ အေမက အဆင္သင္႕ မုန္႕ပံုးေတြ ဝယ္ထားတတ္တယ္။ ကန္ေတာ႕တာထက္ မုန္႕ဖိုးရတာ ေပ်ာ္စရာ အရမ္းေကာင္းပဲ။
မုန္႕ဖိုးရျပီဆိုရင္ ေမာင္ေလးက သူ႕မုန္႕ဖိုးႀကေတာ႕ ဂိမ္းေခြဝယ္ဖို႕ သိမ္းထားျပီး ကၽြန္မရတဲ႕ မုန္႕ဖိုးနဲ႕ ေဗ်ာက္အိုးေတ၊ြ မီးပံုးပ်ံေတြ၊ မီးရွဳးမီးပန္းနဲ႕ ေပသီးေတြ ဝယ္ေတာ႕တာပဲ။ ပါးစပ္က မေက်မနပ္ ပြစိပြစိ လုပ္ေပးမယ္႕ ေဆာ႕ခ်င္ေတာ႕လည္း ဝယ္တာပါပဲ။ ေပသီးေတြကို ေဖာင္းကေနျမည္ေအာင္ ပစ္ခ်ျပီး ထြက္လာတဲ႕ မီးခိုးႀကားမွာ နင္းဂ်ားဆိုျပီး ခုန္ေက်ာ္ရတာကို ကၽြန္မတို႕ အားလံုး သိပ္ႀကိဳက္ႀကတယ္ေလ။ ဝယ္ထားျပီးတဲ႕ ကစားစရာ အားလံုး ကုန္ျပီ ဆိုရင္ေတာ႕ ပိုက္ဆံမကုန္တဲ႕ ငရဲမီးပဲ ေဆာ႕ႀကရတာေပါ႕။
ပြဲေစ်းတန္းရွိတဲ႕ ႏွစ္ေတြဆိုရင္ေတာ႕ မိသားစုေလးေယာက္ ပြဲေစ်းတန္းေလွ်ာက္ျပီး ပြဲေစ်းမွာ ေတြ႕တဲ႕ မိေခ်ာင္းရုပ္တို႕ အိုးပုတ္တို႕၊ မ်က္ႏွာဖံုးေတြတို႕ ဝယ္ရတာလည္း သတိရမိပါေသးတယ္။ ကၽြန္မ အေမက ပြဲေစ်းတန္းက မုန္႕ေတြကို သိပ္ႀကိဳက္တယ္။ ေဖေဖကေတာ႕ ဖုန္ေတြႀကားကမုန္႕ေတြကို စားတာ သိပ္မႀကိဳက္ေပမယ္႕ သိပ္ေတာ႕မတားရွာပါဘူး။
ကၽြန္မေတာင္ ဒီလို သတိရေနရင္ ေမေမလည္း ေဖ႕ေဖ႕ကို လြမ္းေနမွာပဲလို႕ ကၽြန္မေတြးမိတယ္။ သူ႕သားနဲ႕ သူေခၽြးမအနားမွာ ရွိေပမယ္႕ တစ္ခ်ိန္လံုး ငွက္ကေလးႏွစ္ေကာင္လို တစ္ပူးတြဲတြဲနဲ႕ ရွိေနတတ္တဲ႕ ကၽြန္မအေဖနဲ႕အေမ.. အခုေတာ႕ အေမတစ္ေယာက္ သူ႕ေယာက်ၤားကို ကန္ေတာ႕ဖို႕ သတိရေနရွာေတာ႕မယ္။ ကၽြန္မ ေမာင္ေလးတို႕ စံုတြဲကို ႀကည္႕ျပီး သူတို႕ ငယ္ငယ္ဘဝကိုမ်ား အေမလြမ္းေနရွာမွာလား။
သီတင္းကၽြတ္မီးထြန္းပြဲေတာ္နဲ႕ သက္ႀကီးဝါႀကီးေတြကို ကန္ေတာ႕ရတဲ႕ ျမန္မာ႕ဓေလ႕ေလးကို ကၽြန္မေတာ႕ သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္လို႕ ျမင္မိပါတယ္။ ရိုးရာဓေလ႕ေတြရဲ႕ ေနာက္ကြယ္မွာ သူ႕ရဲ႕ လူမွဳဝန္းက်င္အတြက္ လိုအပ္တဲ႕ အေႀကာင္းအရာေတြကို ျဖစ္တည္ေစတဲ႕  စိတ္ကူးအရင္းခံေလးေတြ ရွိေနတတ္တာကို သတိျပဳမိတယ္။ လူႀကီးနဲ႕ လူငယ္ ဆက္ဆံေရးႀကားမွာ အဖုအထစ္ေလးေတြ ရွိေနတတ္တာ သဘာဝပါပဲ။ ဒါေပမယ္႕ ဒီလို အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ အငယ္ျဖစ္တဲ႕ သူေတြကလည္း တမင္သက္သက္လုပ္ရတာ မဟုတ္ဘဲ ရိုးရာပြဲေတာ္အရ လာကန္ေတာ႕၊ လူႀကီးေတြကလည္း မုန္႕ဖိုးျပန္ေပးရင္း ဆုျပန္ေပးရင္း ျပန္ျပီး အဖုအထစ္ေတြက ေျပသင္႕သေလာက္ေျပသြားတတ္တာေပါ႕။ မဟုတ္ရင္ လူငယ္ေတြကလည္း လူငယ္မာန္နဲ႕ လူႀကီးကလည္း လူႀကီးမာန္နဲ႕ဆို ေအးခဲသြားတတ္တာမို႕ ဒီဓေလ႕က ေျဖေဆးေလး တစ္ခုလိုေပါ႕။ ေနာက္ျပီး လူႀကီးအရြယ္ေရာက္လာလို႕ ကန္ေတာ႕ခံ ဘဝ ေရာက္လာျပီဆိုရင္ ငါတကယ္ ကန္ေတာ႕ခံဘဝနဲ႕ ထိုက္တန္ဖို႕ ေနလာျပီ ဆိုတဲ႕ အေတြးေလးကလည္း ကန္ေတာ႕ခံရတဲ႕ လူႀကီးေတြရဲ႕ စိတ္ထဲ အနည္းနဲ႕အမ်ား ေရာက္လာေစႏိုင္တာပဲမို႕ လူတစ္ေယာက္ကို သူ႕ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာကိုသူ ထိမ္းသိန္းေစခ်င္လာတဲ႕ စိတ္ေတြလည္း တနည္းတဖံု ျဖစ္ေပၚလာေစမယ္ ထင္ပါရဲ႕။
ေနာက္ျပီး အမ်ိဳးေတြ၊ ဆရာသမားေတြဆီ သြားကန္ေတာ႕ရေတာ႕ ကိုယ္႕အလုပ္နဲ႕ ကိုယ္ ရွဳပ္ျပီး မေတြ႕ျဖစ္တာ ႀကာတဲ႕သူေတြ ျပန္ေတြ႕ျဖစ္ စကားေတြေျပာျဖစ္ေတာ႕ ခင္မင္မွဳေတြကို ပိုခိုင္ျမဲေစတာေပါ႕။ တကယ္လိုလာျပီဆိုရင္ အေနနီးေတာ႕ အေရးႀကီးရင္ ေသြးနီး ျဖစ္မယ္ေလ။
ေနာက္ျပီးကၽြန္မတို႕ကို ေမေမက ေန႕စဥ္ အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္တိုင္း ေဖေဖ႕ကို ကန္ေတာ႕ဖို႕ သင္ခဲ႕တာလည္း မိသားစု အေလ႕အက်င္႕အျပင္ မိသားစုကို ခိုင္ျမဲေစတဲ႕ နည္းလမ္းတစ္ခုအျဖစ္လည္း က်င္႕သံုးခဲ႕တာေလလားလို႕ ကၽြန္မ ခုမွ ျပန္ေတြးမိတယ္။
ကၽြန္မတို႕ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြရဲ႕ သီတင္းကၽြတ္ခ်စ္စရာဓေလ႕ေလးကို ကၽြန္မတို႕ လက္ထက္မွာ ဆက္လက္ထိန္းသိမ္းျဖစ္ဖို႕ ေတြးမိတယ္။ ေျပာသာေျပာရတယ္။ မနက္ျဖန္မွ ေမေမ႕ကို ကန္ေတာ႕ဖို႕ သူ႕အႀကိဳက္ Yardley ေပါင္ဒါရယ္  ပုဝါေလးတစ္ထည္ေလာက္ေတာ႕  သြားဝယ္ရမယ္။ ဒီစာေရးေနတဲ႕ အထိ မဝယ္ရေသးဘူး။ ဒီႏွစ္ေတာ႕  ေဖေဖ႕အတြက္ မဝယ္ရေတာ႕ဘူးေပါ႕ေနာ္.. 

ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းက ဒီေန႕ ကၽြန္မကို သီတင္းကၽြတ္မီးထြန္းျပီးျပီလားတဲ႕။ ကၽြန္မသူ႕ကို ျပန္ေျဖမိတယ္ ဟင္႕အင္းလို႕။ ကၽြန္မ အခုေနတဲ႕ အခန္းက သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႕ သူရဲ႕သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္ အတူစပ္ငွားထားတဲ႕ အခန္း၊ သူတို႕က သူတို႕ ႏိုင္ငံကိုျပန္ခ်ိန္နဲ႕ ကၽြန္မ ဒီမွာ ရွိေနမယ္႕ အခ်ိန္ကကြက္တိျဖစ္ေနတာေႀကာင္႕ ကၽြန္မဆက္ေနျဖစ္တာမို႕ အခုေနရတဲ႕ အခန္းမွာ သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ပစၥည္းေတြ၊ စာအုပ္ေတြနဲ႕ ျပည္႕ေနတဲ႕အျပင္ ကၽြန္မရဲ႕ စာအုပ္ေတြ အဝတ္အစားေတြ နဲ႕ ျပည္႕ေနတာမို႕ ဘုရားမီးပူေဇာ္ဖို႕ဆိုတာ မီးေလာင္မွာကို ဖိတ္ေခၚသလိုျဖစ္ေနမွာမို႕ ကၽြန္မ စိတ္မကူးမိဘူး။ ကၽြန္မေခါင္းရင္းမွာ ဘုရားပံုေတာ္ ေထာင္ထားတာေလးကလြဲရင္ ဘာမွ မလုပ္မိဘူးေလ။
          ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္မေမေမ နဲ႕ ဖုန္းေျပာရင္ လျပည္႕ေန႕မွာ ကိုယ္ေစာင္႕နတ္ကို ျမတ္စြာဘုရားကို လွဴဒါန္းႏိုင္ဖို႕ မီးလွဴေပးျဖစ္ေသးလားလို႕ ေမးလာရင္ ကၽြန္မလိမ္လည္း မလိမ္ခ်င္၊ အျငိဳျငင္လည္း မခံခ်င္တာနဲ႕ အခန္းထဲမွာ ေဝ႕ရွာလိုက္ေတာ႕ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ စာအုပ္စင္ေပၚမွာ ဖေယာင္းတိုင္၊ အေမြးတိုင္နဲ႕ မီးျခစ္ပါ အဆင္သင္႕ ေတြ႕ေတာ႕ ဝမ္းသာအားရနဲ႕ ဘုရားမီးပူေဇာ္ရင္း ကိုယ္ေစာင္႕နတ္ကိုလည္း မီးပူေဇာ္ဖို႕ စိတ္ထဲက ေျပာမိတယ္။ ဒီေန႕ လုပ္ထားတဲ႕ အလွဴဒါနကိုလည္း အမွ်ေပးေဝခဲ႕တယ္။ စိတ္ထဲကလည္း ကဲ တာဝန္ေက်ျပီ အေမ႕ကို လိမ္စရာမလိုေတာ႕ဘူးေပါ႕..
သီတင္းကၽြတ္ရာသီနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ေပ်ာ္စရာ ဓေလ႕ေလးကေတာ႕ ေနာက္ႏွစ္မ်ားစြာအထိ ကၽြန္မတို႕ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြအတြက္ ဆက္ရွိေနဦးမွာပါ။ ကၽြန္မအတြက္ကေတာ႕ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ ဖြင္႕ျပတဲ႕ သီခ်င္းေတြနဲ႕ အြန္လိုင္းက အပ်ိဳႀကီး မကၽြတ္ေသးဘူးလားဆိုတဲ႕ ေနာက္သံရယ္အသက္ မတိမ္းမရိမ္း သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ အတင္းလိုက္ ကန္ေတာ႕ေနတဲ႕ ေနာက္သံေတြကလြဲျပီးဒီႏွစ္ကေတာ႕ ကၽြန္မရဲ႕ အေျခာက္ကပ္ဆံုး သီတင္းကၽြတ္ပါပဲ အသက္အရြယ္နဲ႕ အခ်ိန္အခါက ေပ်ာ္စရာေတြကို တိုက္စားကုန္ျပီ ထင္ပါရဲ႕….
ေမ႕ေနတာ ႀကာျပီျဖစ္တဲ႕ ကေလးဘ၀တုန္းက သင္ခဲ့ရဖူးတဲ့ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ကို အစ္မတစ္ေယာက္ရဲ႕ စေတ႕တပ္မွာေတြ႕ေတာ႕ ျပန္သတိရလာမိတယ္
သီတင္းကၽြတ္ၿပီ မီးပံုးပ်ံလႊတ္ရေအာင္ မီးစာကို ေရနံဆြတ္ပါ မိုးလြတ္ပါမည္လား..
အလြမ္းေျပ
(၁၃.၁၀.၂၀၁၁)

0 comments: